Набув чинності закон, який передбачає облік трудової діяльності в електронній формі |
![]() |
Вносити відомості про трудову діяльність до Державного реєстру через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду у вигляді сканованих або оцифрованих копій документів (трудової книжки, довідок тощо) будуть працівник і роботодавець з обов’язковим накладенням кваліфікованого електронного підпису. Після внесення відомостей про трудову діяльність працівника роботодавець зобов’язаний видати оригінал паперової трудової книжки йому на руки під підпис. Паперові трудові книжки знищувати не будуть, але підприємства не мусять їх зберігати. За бажанням співробітника він може забрати її собі й зберігати вдома. У такому випадку роботодавець на вимогу зобов’язаний заповнювати цей документ. Пенсійний фонд України протягом п’яти років має включити до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відсутні дані про трудову діяльність працівників на підставі відомостей, наданих страхувальниками. За наявності повної інформації в реєстрі застрахованих осіб про всі періоди трудової діяльності особи пенсію за віком буде призначено автоматично (без звернення особи) з дня, що слідує за днем досягнення пенсійного віку.
|