засідання колегії Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області |
У м. Славутич відбулося засідання колегії Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області за підсумками діяльності у першому півріччі. У заході, що проходив під головуванням начальника Головного управління Василя Фатхутдінова, взяв участь Василь Хвостіков (член колегії Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області)/ Окрім керівників структурних підрозділів були запрошені соціальні партнери, чия активна підтримка та допомога сприяють реалізації поставлених перед Головним управлінням завдань. Перед початком засідання учасники здійснили покладання квітів до пам'ятного меморіалу “Героям Чорнобиля” та хвилиною мовчання згадали полеглих Героїв того часу та тих Героїв сьогодення, хто ціною життя виборював нашу свободу. Аналізуючи роботу Головного управління за шість місяців 2024 року, Василь Фатхутдінов зупинився на питанні обслуговування громадян. Зокрема, зазначив, що прийом громадян здійснюється у 37 відділах обслуговування громадян (сервісних центрах), де прийнято майже 229 тисяч осіб (це на 11 тисяч громадян більше, ніж за аналогічний період минулого року), надано понад 306 тисяч послуг. Обслуговуються громадяни і на 33 віддалених робочих місцях у приміщеннях Центрів надання адміністративних послуг, селищних/сільських рад. Проведено більше 800 таких виїзних прийомів громадян, на яких надано близько 9,5 тисячі послуг. Ці трудові здобутки трансформуються в якість надання послуг для клієнтів фонду. Маркером виступу Василя Хвостікова стало питання заробітної плати працівників, які надають ці послуги, адже їхня винагорода не відповідає рівню, на який вони заслуговують. На цю проблему звернули увагу також заступниця голови Київської обласної ради Тетяна Семенова та Голова правління Фонду Євгеній Капінус. У ході обговорення були представлені пропозиції щодо вирішення цього питання. Очільниця Громадської організації «Ветеранська спільнота «ЛИЦАРІ АЗОВУ» Олена Акопян зазначила про проблематику безбар’єрної доступності сервісних центрів та пообіцяла провести ряд навчань для фахівців Фонду, під час яких надасть практичні рекомендації щодо організації інклюзивного простору для людей з інвалідністю. Головними завдання на перспективу залишаються якість обслуговування громадян, забезпечення виконання усіх поставлених завдань у межах чинних законодавчих актів, прискіплива увага до доступності сервісних центрів та забезпечення на усіх етапах обслуговування постійної уваги до військовослужбовців та їх родин.
За матеріалами Пенсійного фонду Київської області
|