-->
Як профспілкам уникнути юридичних ризиків? Головне – правильний статут |
![]() |
![]() Щоб профспілка могла ефективно працювати та захищати права своїх членів, вона має бути належним чином зареєстрована.
Головний документ, на який слід звернути особливу увагу, – статут.
Саме він визначає діяльність профспілки, її права, обов’язки та порядок прийняття рішень.
Помилки у статуті можуть призвести до юридичних проблем або обмеження можливостей організації.
Про це та інші важливі юридичні аспекти діяльності профспілок йшлося на навчанні для представників профспілкових організацій Києва та області.
Захід провели фахівці Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ), щоб допомогти профспілкам уникнути бюрократичних перепон.
Експертами зустрічі стали:
![]() ![]() ![]() “Державна реєстрація громадських формувань – це перший і важливий крок для роботи профспілки. Важливо розуміти всі юридичні нюанси, щоб уникати типових помилок і впевнено захищати права працівників. Саме тому такі навчання мають практичну цінність для кожного, хто працює у сфері профспілкового руху.”
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Дякуємо за активну позицію та організацію зустрічі:
![]() ![]() Навчання стало майданчиком для відкритого діалогу, де профспілкові лідери змогли отримати конкретні поради, юридичні лайфхаки та відповіді на свої питання.
За матеріалами Центральне міжрегіональне управління Міністерства юстиції - м.Київ
|